منی که خواب می‌شوم


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 

همین که بغض می‌کنی، کویر می‌شود دلم

سکوت می‌کنی و من، زهیر می‌شود دلم

نگاه می‌کنی مرا و خود هنوز حایلم

به چشمِ پشتِ میله‌ها نظیر می‌شود دلم

 

نگاه می‌کنی و من دوباره خنده می‌شوم

برای قلب خسته‌ام ظهیر می‌شود دلت

چه کودکانه خفته‌ام میان دست‌های تو

جهان که خواب می‌شود حریر می‌شود دلت

کنون چه جای سرکشی که سر دگر نمانده است

به سرزمین روح من امیر می‌شود دلت

 

به سینه می‌زنم تو را چو سنگ و می‌رمم ز تو

و من در این مجادله حقیر می‌شود دلم

چگونه ذبح می‌کنم، هزار راه رفته را

همین که دست می‌کشم... اسیر می‌شود دلم

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:33---17 اسفند 1393
فاطمه خانم عزيز، از خوندن وب شما كاملا مسرور شدم. البته از زمان معرفي ما توسط آن شخص جليل القدر، موفق به هم صحبتي با شما نشدم كه اميدوارم بزودي ديدار ، همون گفتگو، ميسر بشود.
هو ا نايس دي دييير
پاسخ: بله انشاالله به زودی :) یوو تووو :)


فاطمه
ساعت15:45---15 اسفند 1393
سلام خواهر گرامی، همیشه از خوندن شعرهای زیبا لذت می برم و از شعرهای شما هم.
براتون آرزوی موفقیت می کنم. شاد باشید
پاسخ: سلام فاطمه خانم :) خیلی خوشحالم کردی. ممنونم ^_^ شما هم همیشه موفق باشی :)


ب.ربیعی
ساعت22:32---22 شهريور 1393

خیلی خوبه
خسته نباشید خانم صلاحی
پاسخ: خیلی ممنون :)


معصومه
ساعت1:50---23 مرداد 1393
این پستت خیلی خوووبه از قضا
.
.
.
هیچی دیگه دلم نمیاد خرابش کنم مثه قبلیه
صلواااات
پاسخ: خدا پدر مادر هوای بیرجندو بیامرزه! بلکم آب و هوا کمی رو تو تاثیر داشته باشه! خلق الله که نتونستن! صلواااات بعدی رو بلندتر بفرسسسس...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 12:38 توسط فاطمه صلاحی| |